vineri, 2 noiembrie 2007

Tocanita de Gazete 1 noiembrie 2007

Ceru' astazi e cam trist

Calendaru-i pesimist

Toamna trece val cu val

Noiembrie-i ultimul bal.

Tocanitza de gazette!

Ziarul Gandul ne spune unde sunt banii dumneavoastra. Un SRL vanzator
de bijuterii proiecteaza autostrada prezidentziala Bucuresti-Ploiesti!

* Auzi Nutzi, i-am zis lu' Capsomanu' ala micu: bai mucea, vezi ca-tzi
trimit un prieten sa-tzi proiecteze o bijuterie de autostrada! Stiu
bine ca-i priceput: mi-a facut chiar mie o frapiera din argint batuta
cu rubine, diamante, nu mai stiu eu ce, ca am baut-o!

Ziarul Ziarul scrie ca Iri si Moni s-au privit facand sex oral. Moni a
declarat ca ea si sotzul s-au distrat copios pe seama inregistrarii.

*Vai draga ce-am mai ras, chiar era sa-l mushc pe Virinel! Prin gaura
cheii se vedea ca si cum el statea in picioare si eu in genunchi. De
fapt era invers: eu stateam in picioare si el pe un scaun!

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker