joi, 8 noiembrie 2007

Tocanita de Gazete 8 noiembrie 2007

La steaua care a apus,

E-o cale-atat de scurta

Ca in teren eu as fi pus

Finantzatori cu burta!

Tocanitza de gazette!

Evenimentul Zilei constata ca bancomatul furat acum o saptamana a fost
gasit in Lacul Morii. Fara bani.

*Sa traitzi, comisar-scafandru Tuzgureanu raporteaza: pe cand dadeam
la baboi, sperand totodata s-o depistez pe Elodia, am agatzat
bancomatu' dat in pescuire generala. Cand l-am deschis, cu sperantza,
banii se dusesera pe apa Sambetei!

Din Adevarul citim ca Romania are cel mai mare potentzial bancar din
regiune. Adica potzi chiar sa umpli Lacul Morii cu bancomate!

Ziarul Gandul ne spune ca de la anul, traficul incepe sa fie gestionat
profesionist: primaria Capitalei interzice virajele la stanga in
intersectziile aglomerate.

*Dom'le, nu se mai poate asa ceva! Incerc sa fac stanga de trei zile,
am luat 15 amenzi si am ramas si fara benzina. Ce sa fac, daca eu
locuiesc in stanga, iar celelalte strazi pana la blocu' meu sunt in
reparatzii? Dorm aici in intersectzie, dar ma deranjeaza claxoanele!

Din Ziarul Ziarul citim ca Ileana Lazariuc si-a luat doua rochii de
mireasa de la Milano. Fata prevazatoare, s-o fi gandit ca se
intalneste cu vreun conatzional pe strada si sa ramana macar cu una!

Din Click aflam ca totzi caii din Romania vor avea pashaport pana anul
viitor, in iulie. Fara el cabalinele nu pot circula prin Europa.

*Buna zihahahahaua! Numele meu e Murgu. Lipitzan Murgu! In poza aveam
coama mai lunga! As dori sa intru in Italia, in scop turistic, nu ca
magarii aia care vor sa fure…startul!

4 comentarii:

Unknown spunea...

Cam neactualizata tocanitza de gaziete ... si ii mare pacat , mare ...Hai la mai mare Mishule

Mihnea spunea...

Ca bine zice florin :D...asteptam mai mult, faceti treaba buna!

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

Mihaela spunea...

nice

eXTReMe Tracker