miercuri, 29 august 2007

Tocanita de Gazete - 29 august 2007


Bunica bate toba, da’ Ganea bate tare, si Lazio bate toba, Dinamo. A luat-o tare! Rau! Tocanitza de
gazette!


Evenimentul Zilie ne spune ca Basescu amenintza cu referendum pentru votul uninominal exact in data euro-alegerilor.


*Alo, bai Cashuneanule!Vezi ca in ziua de alegeri e si referendum! Am zis alegeri, bai, nu licitatzie de asfaltari! Suna tu si la Golden Shlitz si scoatetzi totzi muncitorii la vot, poporu’ s-a saturat sa mai voteze aiurea pentru mine! Mai ales de cand le-am tras-o peste bot la pensionari, ha, ha!


Din Libertatea citim ca de anul viitor asigurarea casei devine obligatore. Din pacate, la cat costa, casele raman in continuare optzionale!


Romania Libera observa ca Mioara Mantale a intrat in rocada prefectilor. Cinci prefectzi au fost schimbatzi din functzie. Nou-venitzii provin din PNL. Ca doar nu din PD!


* Alo, Mimi? Mioara sunt, draga, prefecta! Vezi ca-mi contramandez astazi manichiura, draga, ca m-au dat astia afara. Nu, n-am primit nimic oficial, nici alaltaieri la coafor, nici ieri cand eram la impachetari cu parafina si nici azi, cand eram la gym, draga! Doar ca nu se mai potrivea cheia la birou! Schimbase PNL-ul yala, draga! Si mi-am rupt si o unghie cu cheia aia, tu!


Gardianul constata ca Vasile Blaga le promite femeilor din Pd legalizarea prostitutziei.Vestea a fost primita cu bucurie de toate femeile care exercita cea mai veche meserie din lume: politica!


Din Cotidianul citim reactia patronului Poli Timisoara, Marian Iancu, explicand gestul lui Ganea: am vreo doi la FRF la care le-as scoate inima si le-as manca limba!


*Ganezule, fii atent acilea, imi aduci asa: ca aperitive niste momitze de arbitru de linie cu masline, pe urma vreau o ciorba de burtica de copii de mingi, niste ficatzei prajitzi de observator FRF cu sote de palme dupa ceafa, putzin afumata, si ca desert niste clatite cu gemete de arbitru de centru. Hai mai repede, nu vezi ce anemic sunt?

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker