joi, 13 septembrie 2007

Tocanita de Gazete 13 septembrie 2007

Daca-i 13-n calendar/ Fa-te ca nu ai habar/ Tricolorii s-au speriat/Si putin bataie-au luat! Tocanitza de gazette !

Ziarul Click observa cum se castiga o mie de euro in cinci minute. Fetitza unui nuntash a dansat pe masa la nunta lui Bursuc si a fost platita fara numar de Adi Minune !

*Saru-mina si bahtalo, nenea Copilu'! Multumesc ca mi-ati umplut pampersul cu bani si va asigur ca va eliberez factura, dupa care ma voi duce sa pun banii intr-un cont pentru studii! Asa cum si dumneavoastra ati declarat suma la fisc si ati platit impozitul aferent, exact ca fraierii corecti !

Ziarul Ziarul scrie mare: Preafericitul Daniel ! Gardianul scrie si el: Daniel prea fericit ! Cotidianul face variatziune pe aceeasi tema; preafericit e Daniel ! Nicio gazeta nu scrie insa despre nefericitul Bartolomeu !

Ziarul Gandul vorbeste despre o noua creatzie marca Videanu: poteci cu obstacole pentru biciclisti de unu virgula 25 de milioane de euro! Pistele nu au latzimea europeana corespunzatoare, au viraje in unghi drept si sunt jalonate cu parcari, mese de restaurant si jardinière cu flori !

*Dom'le, fii atent, ocolesc o groapa, intru in bordura lui Videanu, ma izbesc de o masina parcata pe pista, ating un copac pus exact in mijlocul potecii, ricoshez intr-un cosh de gunoi, ma scuipa unu' cu jeepul, un caine vagabond ma musca de pantalon si cad in strada unde ma calca o masina cu girofar! Cand ma uit: Videanu! Uite-asa am ajuns sa ma apuc de sah !

Ziarul Adevarul observa ca seful politiei Arges e anchetat de interne. Pai la cati infractori prinde, politia risca sa-si iasa din mana, asa ca antrenament, nene!

Libertatea ne informeaza ca Monica Columbeanu si-a luat Bentley decapotabil de 235 de mii de euro !

*Viri, ia uite draga ca scrie iar de mine in ziar! Ti-am zis ca trebuie ori sa-mi iei ceva, ori sa-mi faci ceva, vreun puradel! Ah ce-mi place decapotabila asta! Acu' pot si eu sa stau dreapta, ca deja ma dureau ochii de la lumina plafonierei !

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker