miercuri, 5 septembrie 2007

Tocanita de Gazete 5 septembrie 2007

Orashu-i plin de masini,/ sotzi, neveste si vecini, bara-n bara disperatzi, gata. Acum clacsonatzi! Tocanitza de gazette!

Din Evenimentul Zilei citim ca rutele feroviare de mare viteza micsoreaza distantzele europene. Paris-Londra in doua ore!

* Hauliu, manca-ti-as locomotiva ta, pirando, trenurile astea streine merge asa repede ca e periculos sa furi cablele electrice sau liniile! Astea te calca, mo! Hai, fa, nu mai casca gura, desfaci traversele alea sau ne prinde personalu' de Constantza la munca?

Ziarul Ziarul observa ca Delia, cantareatza, e terorizata de maidanezi. N-a incercat sa le cante, poate fugeau speriatzi!?

Ziarul Gandul scrie ca sute de mii de vaci cu paşaport au dispărut în spaţiul virtual. După ce s-a luat fiecare vacă, i s-a dat un cod unic în lume, i s-a pus cercel în ureche, i s-a făcut paşaport cu domiciliu, vacile nu ies la socoteală.

*Apai, dom'le draga, treaba nu-i curata, itzi zic! Am cautat-o pe Joiana cu GPS-u'-nimic! Am dat-o in consemn prin Interpol-nimic! L-am angajat pe Ernest cu flagrantu'-nu-i si pace! Cand colo, nevasta-mea Matilda din shura zice: Vasile, nu mai goli cardurile aiurea, vezi ca Joiana e-n farfurie, ca i-a expirat pashaportu' pe lumea asta!

Gardianul ne spune ce cred analistii din Kazahstan: s-a platit un pretz prea mare pentru Rompetrol! Ce chestie! Analistii din Romania cred ca s-a platit un pretz prea mic pentru Petrom!

Libertatea ne anuntza, de parca ne interesa, ca printzesa R &B, Cristina Spatar o da pe populara. Ea a fost incantata de Festivalul de folclor de la Mamaia.

* Deci, ce se-ntampla, de fapt n-am schimbat nimic in play-back-ul meu! Voi scoate un nou album de R& B, dar folkloric! Fiindca R&B, inseamna de fapt Rasucita and Batuta Music!

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker