marți, 18 septembrie 2007

Tocanita de Gazete 18 septembrie 2007

Draga mama, draga tata, nu vreau sa plec azi pe strada, mi-am gasit nu-stiu-ce boala, pai si azi sa merg la scoala?! Tocanitza de gazete!

Ziarul Adevarul scrie ca Vanghelie il lasa pe Videanu fara consilierii PSD din primaria capitalei! El a cerut retragerea acestora din Consiliu.

* Deci care-i treaba care este, io zic sa ma ascultatzi si sa va dati la fund, ca tot atzi facut banu'-grup! Si daca nu vretzi sa plecatzi, va fac io sa dispare, ca cum am facut cu bugetu' de la sectoru' care-l am!

Romania Libera observa ca DNA acuza CSM de manipulare si neprofesionalism. Daca nu stitzi ce inseamna abrevierile DNA si CSM, n-ati pierdut nimic, e vorba de doua institutzii care sug impozitele poporului fara sa produca nimic!

Ziarul Ziarul ne informeaza ca Mihaela Radulescu se apuca de ''Surprize, Surprize''! Ea va reveni la Antena 1 cu emisiunea ''Dar din dar se face rai'', un fel de Surprize la scara mai mica!

* Buna seara si bine v-am gasit la Surpi…, pardon la ''Dar din dar se face rai''! Astazi o biata fetitza venita din Iasi, va primi un serviciu in televiziune, se va marita un barbat divortzat si va face un copil! Andreea, nu plange, toate sunt second-hand, deja le-am facut eu!

Evenimentul Zilei constata ca se inmultzesc stangacii. Numarul acestora s-a triplat in ultima suta de ani. In Roamnia sunt mult mai multzi ambidextrii, adaica aia care platesc taxe si impozite cu ambele maini!

Din ziarul Click, fost Averea, viitor Libertatea, aflam ca Monica Barladeanu va juca intr-un film alaturi de Andrei Gheorghe. Ea ar vrea dublura pentru scena de viol!

* Alo, Boby, draga as vrea o cascadoare in pat, ca Gheorghe e violent, vorbeste urat si m-a ars si cu tzigara! Plus ca mi-a cerut sa stau in pozitzia 13-14! In ce hal am ajuns, mai Bobby, din filmul ''Naufragiatii'' sa naufragiez langa Andrei Gheorghe!

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker