luni, 17 septembrie 2007

Tocanita de Gazete 17 septembrie 2007

S-a crapat de zi afara, suna clopotzelu'-n tzara/ totzi copiii s-au trezit, Marean doarme linistit! Tocanitza de gazette!

Libertatea se intreaba daca Jiji Becali are patru miliarde de dolari. Patronul Stelei se lauda, pai ce altceva poate sa faca, cu proprietati care l-ar putea urca pe primul loc in topul celor mai bogati romani.

* Alo, bey hahalerelor de la ziar, hahalere care scrieti despre mine, zdrentzelor! Pe partea economica vorbind am mai mult de patru miliarde, fiindca n-am pus la socoteala inca un zero, aseara cu Rapidu', alt zero de la Urziceni, si Banel mi-a promis cel putin un zero cu Arsenal, zdrentzelor! Deci am catralioane de zerouri, mai ales in echipa!

Jurnalul National, dar de ieri se inteaba mare pe prima pagina: mai pun romanii muraturi? Cum sa nu! N-ati vazut ce acritura e Voiculescu Felix?

In Evenimentul Zilei, la pagina de lifestyle, adica fitze la maxim, aflam ca Andreea Raicu isi doreste sa devina mamica.

* Ce se-ntampla, as dori un copilash haute-couture, pe care sa-l asortez la o tzinuta de toamna trendi, fiindca anul acesta se poarta bebe cu Swarovski. Vreau sa devin mamica, deci trimitetzi liste cu tatici la adresa bebeversace@megastar-punct-ruj.

Ziarul Click continua un concurs in care o tipa in sutien te intreaba: tu nu vrei benzina gratis? Concursul nu se adreaseaza politzistilor de la sectzia 5, care-si iau singuri!

Cotidianul se crede professor si afirma ca Basescu e presedinte de nota 7. Dupa o mie de zile de cand a ajuns presedinte ziarul il noteaza pe Basescu in functie de relatia cu justitia, relatia cu trecutul, cu Guvernul , cu presa sau cu Parlamentul!

* Auzi, mai gao…pardon ziaristilor, mi-ati dat nota sapte in relatiile astea, da' io in teza, la relatia cu doamna Udrea, am luat zece plus, fraierilor! Asa ca media face 9! Ca la balamuc, ha, ha !

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker