vineri, 12 octombrie 2007

Tocanita de Gazete 12 octombrie 2007

La sfarsit de saptamana,

Hai sa dam mana cu mana,

De la bebe pan` la mosh,

Sa strangem de-un caltabosh!

Tocanitza de gazette!

Ziarul Ziarul constata ca imparatul Remesh a fost decapitat. Tariceanu i-a cerut sa demisioneze si Remesh s-a conformat.

-Tu esti Calin?

-Da, imparate!

-Am venit sa imi permitzi, ca sa plec si eu acasa, parca stau pe craci cu spini!

-Orice gand ai imparate, si oricum vei fi venit, nu mai e cu presa pace, si vreau sa te vad ushchit! Deci sa faci intoarsa de pe-acuma a ta cale, Si sa-tzi iei cu tine, Remesh, caltaboshu` de sarmale!

Jurnalul Natzional publica o atentzionare meteo: vine frigul! Cum ar veni, autoritatzile vor fi surprinse mai rau decat cu filajul!

Evenimentul Zilei scrie ca PSD-istul Sassu si-a facut datoria! Cenzorul sef al TVR a interzis aseara serialul "mita pentru Remesh".

* Stimatzi telespectatori vom difuza in continuare partea a doua a serialului "Mita pentru Imparat" in care... alo? Sa traitzi, tovarase Sassu! Am intzeles! Nu mai difuzez nimic, dar va rog sa nu ma datzi afara! Nici pe nevasta-mea! Nici pe mama, nici pe tata, nici pe cumnatzi, fratzi, bunici, care totzi lucram aici! Reluam stirile! Urmeaza emisiunea "Nu ne vedem la TVR"!

Romania Libera ne asigura ca soselele de centura din Capitala vor fi drumuri expres cu patru benzi..Inseamna ca, pe centura, vom avea cele mai rapide parcari din lume!

Din Libertatea citim ca Sorinel Pustiu se apuca de politica. Manelistul infiintzeaza Partidul Nasul Mare!

*Stimatzi nuntashi, bine v-am gasit la Congresul al 13-lea ...pardon Botezul al 13-lea! Va rugam sa va depuneti cotizatziile pe fruntea trezorierului nostru, dupe care vice-presedintele Minune va canta imnul: Desteapta-te, Nasu' Mare!

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker