vineri, 5 octombrie 2007

Tocanita de Gazete 5 octombrie 2007

Iata, dupa cum se pare,

se duc seara la culcare,

rand pe rand echipe , nene

somn usor, europene!

Tocanitza de gazette!

Din Evenimentul Zilei citim ultima gogomanie prezidentziala: Basescu i-a spus unei ziariste: vin in birou la tine, sa o facem!

*Auzi, Nutzi, e vorba de politica demografica, draga! Ma duc la aia in birou, ca sa nu mai pup copii dezinfectatzi in piatza. Si nu fi geloasa, draga Nutzi! Ca dupa aia vin la tine, sa o facem! Sub birou, ca de-obicei, ha, ha..

Romania Libera vede tornada excluderilor. PSD si PD se rafuiesc cu cei care au votat impotriva motziunii! Sa speram ca n-o sa-I excluda si pe alegatorii care, la anul, o sa repete figura si n-o sa voteze cu PD sau PSD.

Libertatea observa ca mii de femei i-au scris lui Ogica, marele jucator la Loto. Ele vor sa fie luate de nevasta de nefericitul looser la Loto.

* Dom'le, am primit teancuri-teancuri de scrisorele. Asa ca am stat toata noaptea, le-am facut pe toate ghemotoace, le-am bagat intr-o urna si care-o iesi la extragere, aia sa-mi fie nevasta! Desi, la ce bafta am avut eu la loto, cred ca iar nu-mi iese nici una din 49!

Din Click aflam ca sotzia manelistului Adi minune si-a facut in cap un coc de o mie de euro la hair-stilist-ul Marian Dartza. E un aranjament frumos, gen valvoi facut din declaratzii de impunere mototolite!

Ziarul Adevarul ne informeaza ca Elena Udrea e profa de UE! Adica ea va preda masteranzilor pe teme de integrare euroatlantica!

*Va rog sa luatzi loc, dragi studentzi! Ah, ce banci nasoale, tre' sa vorbesc cu Videanu sa le facem din marmura! Asa! Deci, dragii mei dupa cum stitzi, presedinta Norvegiei si regele Elvetziei i-au propus sultanului Spaniei cresterea numarului de state membre de la 13 la 47! Deci si Romania va intra in Uniunea Asiatica! Si acum o pauza: are cineva nevoie de o asfaltare fara licitatzie?

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker