luni, 8 octombrie 2007

Tocanita de Gazete 8 octombrie 2007

Fierbe tzuica-n alambic,

Tot romanu' gusta-un pic,

Trec pe autostrazi carutze,

Pline toate cu prunutze.

Tocanitza de gazette!

Ziarul Gandul ne spune care a fost spaga pentru ministrul Remesh: palinca, euroi, caltabosh si un Audi!

*Sa traitzi, agent Tuzgureanu raporteaza: l-am gasit pe inculpatul Decebal Remesh, de meserie tzaran la Agricultura, in timp ce degusta shpaga la un gratarel aprins pe baza de euro! Mentzionez ca dansul primise si un autoturism cu cerculetze, semn sigur ca se indeletnicea cu tot felul de tzaranii!

Din Evenimentul Zilei citim despre rockerii antimanele. Trupa Cargo a refuzat sa cante la Azuga pe aceeasi scena cu manelistul Adrian Minune!

*Ce se-ntampla, de fapt i-am rugat ioooo, pe baietzi sa nu sparga vreo chitara pe scena, ca-mi imprastie banii aruncatzi fara numar, fara numar, fara numar! Si fara impozite, fiscule, ce moash'ta dormi pe tine si n-auzi?

Libertatea transcribe declaratia Iuliei Vantur: da, mi-am marit sanii! Draga, ca s-o imitzi pe Andreea Marin trebuia sa-tzi creasca altceva! Moga, plagiaz-o un pic!

Ziarul Fianciar constata ca modelele de lux se vand primele la SIAB.

* Auzi Viri, ti-am zis sa venim mai repede la salon ca nu mai gasim nici un Bentley. Ai dracu amaratzii astia de romani, o sa ajunga sa-si ia Lamborghini pe tichete de masa! Viriii, vreau monopost McLaren!

Niciun comentariu:

eXTReMe Tracker